poniedziałek, 12 stycznia 2015

po prostu zacznij!

Chyba nie bez powodu mówi się, że najtrudniejszy jest pierwszy krok. Zbierałam się do napisania pierwszego posta od ładnych kilku dni i ciągle dochodziłam do wniosku, że nie wiem, co napisać. Nie wiedziałam, co dokładnie chcę umieszczać na blogu: czy tylko zdjęcia moich prac, czy może dołączać też tutoriale, recenzje włóczek… W głowie mnóstwo pomysłów i (pozornie) piętrzących się przeciwności: który projekt wybrać, na który będzie czas, czy dam radę, tralalala… Aż w końcu przed chwilą doszłam do wniosku, że najważniejsze przecież, że wiem, o czym ma być ten blog – o szydełkowaniu. O hobby, które pozwala mi cieszyć się czasem wolnym nie tylko przed komputerem, które stanowi ucieczkę po ciężkim dniu, dzięki któremu wreszcie mogę łączyć przyjemne z (zazwyczaj) pożytecznym ;) 
Od razu zaznaczam – nie jestem żadnym ekspertem, bawię się z szydełkiem dopiero pół roku, ale sprawia mi to ogromną radość, więc chcę się nią podzielić z innymi :) Poza tym potrzebuję motywacji, żeby przynajmniej raz na 2 tygodnie robić coś nowego – zapewne nie będą to duże prace, bo mam też sporo innych obowiązków, ale małe projekty z radością zrealizuję :) 
W szydełkowaniu tak naprawdę dopiero raczkuję, a bardzo chcę się nauczyć robić to jak najlepiej, więc komentarze bardziej doświadczonych koleżanek będą przeze mnie bardzo mile widziane :) 
Na razie to wszystko, za kilka dni postaram się pokazać tu moje początki sprzed pół roku ;)
http://www.keepcalm-o-matic.co.uk/p/keep-calm-and-crochet-on-46/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz